Jūrmalas muzejs ir dibināts 1962. gada 1. maijā.
Muzejs savā laikā vairākas reizes mainīja adresi un nosaukumu.
- No 1964. līdz 1990. gadam muzejs atradās Dubultu luterāņu baznīcas telpās.
- 1997. gadā muzejs pārcēlās uz Tirgoņu ielu 29, Majoros. Tā ir bijusī ķīmiskās tīrītavas un veļas mazgātavas ēka, kas tika atjaunota 1997. un 2004. gadā.
Ko var redzēt muzejā?
Muzejā ir pastāvīgā ekspozīcija par:
- Jūrmalas vēsturi,
- dzīvi pie jūras,
- kūrorta atmosfēru un dzīvesstilu,
- peldēšanās vēsturi.
Ekspozīcija stāsta par Rīgas Jūrmalas un Ķemeru kūrortiem no 18. līdz 21. gadsimtam.
Izstādes
- Muzejā notiek gan laikmetīgās, gan tradicionālās mākslas izstādes.
- Muzeja un izstāžu apmeklējums – bez maksas.
Muzeja krājums
Muzejā ir vairāk nekā 71 000 priekšmetu.
Tur glabājas:
- lielākā peldkostīmu kolekcija Latvijā,
- senās Jūrmalas pastkartes,
- mākslas darbi,
- priekšmeti par dzīvi Jūrmalā.
Papildu iespējas
- Muzejā ir suvenīru veikals.
- Muzejs piedāvā ekskursijas, tematiskās un muzejpedagoģiskās nodarbības.
- Muzejs ir pieejams cilvēkiem ratiņkrēslos.
- Ir pieejams surdotulka pakalpojums.
Muzeja filiāles
Jūrmalas muzejam ir trīs filiāles:
- Aspazijas māja Dubultos.
- Jūrmalas Brīvdabas muzejs Lielupē.
- Bulduru Izstāžu nams Bulduros.
Šajās vietās arī var iepazīt Jūrmalas vēsturi un kultūru.
Par Jūrmalas muzeja pakalpojumiem var uzzināt
- zvanot uz tālruņiem – +371 67761915; +371 67764746
- rakstot uz e-pasta adresi: muzejs@jurmala.lv
- ierodoties Majoros, Tirgoņu ielā 29
Muzeja ekspozīciju un izstāžu apskates darba laiks
Pirmdiena – brīvdiena
Otrdiena – brīvdiena
Trešdiena 10.00–18.00
Ceturtdiena 10.00–18.00
Piektdiena 10.00–18.00
Sestdiena 10.00–18.00
Svētdiena 10.00–18.00
Muzeja speciālistu darba laiks
Pirmdiena 9.00–17.00
Otrdiena 9.00–17.00
Trešdiena 9.00–17.00
Ceturtdiena 9.00–17.00
Piektdiena 9.00–17.00
Sestdiena – brīvdiena
Svētdiena – brīvdiena